Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine  www.kogasport.eu so sestavljeni v skladu z mednarodnimi kodeksi za e-nakupovanje in  Zakonom o varstvu potrošnikov.  

Opredelitev pojmov

Ponudnik je podjetje KOGA ŠPORT, Vacconda d.o.o.

Uporabnik je oseba, ki kupuje v naši spletni trgovini.

Spletna prodajalna je inforamcijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku


Uporabniški račun

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime (enako E-poštnemu naslovu), ter geslo, ki ga izbere samostojno. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:  

Postopek nakupa 

Ko izberete izdelek, ki bi ga želeli kupiti,je največkrat potrebno izbrati katero izmed možnosti izdelka, ki so podane (velikost, barvo, motiv,...). Cena izdelka se lahko ob teh možnostih spreminja! Prva cena je vedno podana za najbolj osnovni izdelek (najmanjša velikost, osnovna barva, osnovni motiv,...). Če želite videti ceno za svoj izdelek, izberite vse možnosti pod "Razpoložljive možnosti", določite količino izdelkov in nato dodajte izdelek v košarico z gumbom "V KOŠARICO". Simbol za košarico najdete zgoraj desno. Če kliknete na njo, se vam bo prikazala vsebina košarice z izdelki, ki ste jih nabrali (slika, opis in cena izdelka). V košarici lahko pred zaključkom nakupa Izdelku ali izdelkom spreminjate količino ali pa odstranite posamezni izdelke iz košarice.
To storite na naslednji način: če želite povečati ali zmanjšati število izdelkov, samo spremenite številko v okvirčku tako, da obstoječo zbrišete in prepišete pravo, če želite posamezni izdelek odstraniti iz košarice pritisnite znak “x”.

Nato lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodajanjem izdelkov, ali pa greste na zaključek nakupa.

Ko ste izbrali vse izdelke in ste v košarici preverili, da imate v njej prave izdelke, nadaljujete s klikom na blagajno. V tem koraku se lahko odločite ali boste ustvarili nov račun, boste nakupovali kot gost ali ste že obstoječa stranka. V tem primeru vpišete svoj e-mail in gelo v okvirčka v desnem stolpcu, kar vam bo izpolnilo podatke, ki ste jih dodali ob registraciji.

Če boste izbrali možnost nakup kot gost, se vam bodo ponudili okvički v katere vpišete svoje osebne podatke, ki ne bodo shranjeni razen za namene tega naročila. Za naslednje boste morali podatke ponovno vpisati.

Če boste izbrali možnost "Registriraj račun" vam bo poleg osebnih podatkov dodalo okvirčka za geslo in potrditev gesla. Le tega si zapomnite, da boste lahko v prihodnje vstopali v svoj račun.

Prav tako vam bo ponudilo dodatno možnost, če se želite naročiti na Sportna-Oprema.si e-novice.

Druga možnost, ki jo ponudi v obeh primerih je "Naslov plačnika je enak naslovu prejemnika". V kolikor drži, samo pustite možnost obkljukano. Če bi želeli poslati na drug naslov, pa kljukico zbrišite tako, da kliknete na njo.

Pred nadaljevanjem vam ponudi tudi Google reCAPTCHA, kjer vas prosimo, da s klikom v prazen kvadratek ob napisu "Nisem robot" kliknete, da se pojavi kljukica. S tem potrdite, da niste robot in lahko nadaljujete s naročanjem.

V naslednjem koraku izberete način dostave, ki je lahko Osebni prevzem v trgovini (kar je brezplačno) ali pošti, kar je 4€ (DDV je vključen).

Ko izberete možnost, vam v naslednjem koraku ponudi Način plačila. V kolikor želite plačati po povzetju vam bomo zaračunali odkupnino 1€ z vključenim DDV-jem.

Zadnji korak je Potrditev naročila, kjer lahko vidite vse zneske, ki so vam zaračunani. S klikom na gumb "Potrdite naročilo" potrdite s klikom na gumb pogoje poslovanja in politiko zasebnosti, ko ste prebrali: Z zaključitvijo naročila prevzamete obveznost prevzema naročenega in kopijo naročila prejmete na vnesen mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k plačilu le-tega.

Odstop od nakupa, Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od datuma, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo navedli, in to ni prevoznik, prevzeli naročeno blago. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu, ki ga najdete na povezavi
ODSTOP OD POGODBE ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (ZVPot člen 43.db). Izjavo lahko podate tudi na elektronski naslov  info@kogasport.eu
.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek poštnine do in od kupca. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži s vsemi pripadajočimi dokumenti, saj v nasprotnem primeru odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Če odstopite od te pogodbe, vam moramo nemudoma in najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od te pogodbe, povrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas. Stroške vračila blaga krijete sami. Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če stranka vrne paket na račun podjetja, ali pošlje paket z odkupnino, le-tega podjetje zavrne. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.

MENJAVA BLAGA: v primeru, da ste kupili artikel, ki bi ga želeli menjati z drugim artiklom, izpolnite obrazec na
VRAČILO BLAGA. Stroške pošiljanja blaga do nas krije kupec.  Ugodnost pri nas: stroške odpreme blaga pri prvi menjavi od nas do vas krijemo mi. Strošek imate le z vračilom artikla do nas. Pri vseh nadaljnih menjavah stroške pošiljanja v obe smeri krije kupec. Čas menjave je možen v 14 dneh od prevzema pošiljke.

Menjamo le neuporabljen izdelek, nenošen, brez smradu, nezmečkan, v embalaži, ki je prav tako nepoškodovana, nezmečkana, naj si gre za kartone, PVC vrečko, v kateri je izdelek in morajo biti priloženi vsi dodatki, kot so knjižice, okrasni papir, itd, če so bili del izdelka ob nakupu, prav tako nedotaknjeni. Torej, menjamo lahko le izdelek z embalažo enakega, kot ste ga prejeli.

Izdelek, ki ste ga oprali, uporabljali ali kako drugače spremenili njegov prvoten izgled, in bi ga želeli vrniti, ker ste si premislili, ni predmet vračila. Vračilo je možno le pod pogoji, ki so zapisani pod “Pravica do odstopa od pogodbe”.

Pri menjavi blaga se za kupljene izdelke seveda upoštevajo cene, ki so na vašem računu in ste jih plačali. Pri na novo izbranih izdelkih, pa se upoštevajo cene v spletni trgovini v trenutku, ko prejmemo vaše kupljene izdelke za menjavo. Pri menjavi izdelkov ni možno vnovčiti kuponov, oz. kod popustov, saj so namenjeni uporabi ob NOVEM NAKUPU.

REKLAMACIJA

V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na info@kogasport.eu . V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.

Svetujemo, da ko prejmete blago, ga pregledate in če ugotovite napako na blagu, ki ni v skladu z navedenim v spletni trgovini, nas obvestite preko obrazca
VRAČILO BLAGA, kjer se bomo dogovorili o nadaljnem postopku. Kupljen artikel se vrača skupaj z nepoškodovano embalažo in nepoškovodanimi morebitnimi dodatki (kartoni, knjižice, PVC vrečke,…). Embalaža je del prodajnega artikla. Če je del embalaže strgan, poškodovan, ali pošljete izdelke brez sestavnega dela embalaže (kartončki, PVC vrečke,…), se smatra, da je bil izdelek uporabljen. Stroške vračila blaga krije kupec.

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.


Plačilo  

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.
Na računu sta razčlenjena cena in stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vklopi razum, vzemi račun:



Dobavni rok  

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 7-14 delovnih dni v ostalih primerih pa do 21 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 21 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.


Dostava  

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij, ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Prevoz vselej plača naročnik. Naročene artikle odpošljemo v roku 7-14 dni od naročila, oz. od plačila na predračun. Naročeno prispe do stranke ponavadi naslednji delovni dan, redko potrebuje dlje časa. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko meila, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na info@kogasport.eu, če paketa niste prejeli, oz. ga čakate že dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja.

Stroški dostave se obračunajo po naslednjem ceniku:

Vse navedene cene za izdelke so v EUR in zajemajo DDV (davek na dodano vrednost).

Izdelki so dobavljeni preko DPD.


Dostava preko DPD

Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostava poteka v dopoldanskem in popoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošilje ne morete prevzeti, jo lahko po dogovoru s kurirjem prevzamete na najbližjem Petrolu v roku 15 dneh.


Pred zaključkom naročila ste seznanjeni z navedenim stavkom: »Kupec z oddajo naročila prevzame obveznost plačila«. Z zaključitvijo naročila se s tem stavkom strinjate in kopijo naročila prejmete na podan mail. Oddaja vašega naročila vas tako zavezuje k plačilu le-tega.

*PLAČILO PO PREDRAČUNU

Za višino provizije pri plačilu po predračunu povprašajte pri banki, preko katere izvajate plačilo. Pri plačilu po predračunu se strošek provizije za plačilo z odkupnino ne računa. To pomeni, da plačate kupnina+strošek odpreme blaga v vrednosti 5 EUR za področje Slovenije in 7,90 EUR za področje Hrvaške.

Podatki za nakazilo:

Vacconda d.o.o., Tržaška cesta 14, 2000 Maribor

TRR: SI56 1010 0004 4367 892 (Banka Intesa Sanpaolo d.d. )

Sklic: SI00 (+številka naročila)

BIC, SWIFT KODA BANKE: BFKKSI22XXX

Naročilo po predračunu velja le 3 delovne dni. Tako tudi ARTIKLE PO PREDRAČUNU HRANIMO LE 3 DELOVNE DNI. Po treh dneh se smatra, da od nakupa odstopate, vaše naročilo storniramo in artikle vrnemo v prodajo.

Dostava na Hrvaško

Stroški odpreme so do 5kg – 7.90€ z DDV. Plačilo je možno SAMO preko predračuna. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov. Naročene artikle odpošljemo v roku 7-14 dni od vidnosti nakazila na našem računu, naročeno prispe do stranke ponavadi v 2-3 delovnih dnevih, na otoke pa v 4-5 delovnih dnevih. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko emaila, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na info@kogasport.eu, če paketa niste prejeli, oz. ga čakate dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja.


Dostava v ostale države EU

Stroški odpreme so do 5 kg. Plačilo je možno preko predračuna. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov. Naročene artikle odpošljemo v roku 7-14 dni od vidnosti nakazila na našem računu. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko emaila, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na info@kogasport.eu, če paketa niste prejeli, oz. ga čakate dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja.


 

Dostava v ostale države izven EU

Stranke iz držav nečlanic EU nas kontaktirajte na  info@kogasport.eu  za naročilo in strošek pošiljanja. Z veseljem vam bomo pripravili ponudbo.


Garancija  

Kupec lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Kakšen je postopek uveljavljanje garancije?
Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.

Veljavnost ponudbe  

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost  

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija  

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb  

Pogodba (račun), ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri ponudniku. Za ogled oziroma ponovni prejem računa, nam pošljite sporočilo s podatki o nakupu na naslov: info@kogasport.eu ali po telefonu 041 669 564.

Elektronska reklamna sporočila

  1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  2. pošiljatelj mora biti jasno razviden
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe  

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za vse morebitne pritožbe smo vam na voljo na naslovu  info@kogasport.eu ali po telefonu 041 669 564 ali na sedežu našega podjetja.
Spletna trgovina www.kogasport.eu ne priznava nobenega izvajalca, pristojnega za izvensodno reševanje pravnih sporov (IRPS), s katerim bi lahko potrošnik reševal spore preko platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov

POLITIKA ZASEBNOSTI

https://kogasport.eu/zasebnost

 

SEDEŽ PODJETJA:

Vaccoda d.o.o.,
Tržaška cesta 14
2000 Maribor

Davčna številka: SI12825883 (smo davčni zavezanec)
Matična številka: 1603019000
Vpis podjetja v poslovni register Slovenije, Ajpes, Izpostava Maribor, pod številko 316-07-00930-2012/2.

Kontakt podjetja: info@kogasport.eu
Kontakt spletna prodaja (info, naročila, reklamacije): info@kogasport.eu